رواية عذاب الحب الفصل التاسع 9 بقلم حبيبه احمد

رواية عذاب الحب الفصل التاسع 9 بقلم حبيبه احمد 

 

البارت التاسع 

عدي اليوم ورجعنا الشقه تاني وماما وكريم جابو الحاجه الي كانت في الشقه القديمه كريم اتغير جدا معايا وعرفت بعدين انه فركش مع ندا 

تاني يوم طلعت اقعد علي السطح علشان الجو كان حلو وست ساره نايمه فطلعت لوحدي 

كريم: الجميل بيعمل اي هنا

نور بخضه: بسم الله  وحطت ايدها علي قلبها 

كريم: اهدي انا اسف 

نور: حصل خير 

كريم بابتسامه: قاعده لوحدك ليا 

نور: علشان الست اختك نايمه 

كريم: احم الصراحه هي مش نايمه انا الي قلتلها متطلعش 

نور باستغراب  : لي يعني 





كريم: علشان عايز اتكلم معاكي لوحدنا 

نور: في اي يابني 

كريم: الصراحه انا بحبك 

نور حست انها بتتخيل زي العاده 

نور: انجز قول

كريم بحب: منا قولت 

نور: قولت اي

كريم بابتسامه: ب ح ب ك

نور مكنتش مصدقه وقلبها بيدق بسرعه وكانت في قمت الاحراج 

كريم بضحك: اهدي ممكن 

نور: بتحبني انا طب ازاي 

كريم: كنت اهبل الصراحه وعمري مشوفتك غير اخت بس اما تعبتي حسيت اني قلبي وجعني وكنت هموت من الخوف عليكي سعتها اكتشفت اني بحبك 

نور بدموع: انا عايزه امشي بعد اذنك 

كريم مسك ايدها: طب ليه الدموع دي انا كنت فاكر انك بتحبيني زي مبحبك بس شكلي غلطان 

نور عيطت عند الكلمه دي: 

انت بتتكلم في اي انا مبحبكش طب ازاي انا اكتر حد اتعذب بسبب حبك انا كنت بحبك لدرجه مش لاقيه وصف لحبي ليك 

وجاي  دلوقتي تقولي مش بحبك وفضلت تعيط

كريم قلبه وجعه عليها وكان فرحان بسبب حبها لي 

كريم: انا اسف اهدي حقك عليا انا اصلا جبله ومش بفهم وغبي متعيطيش بقي

نور ضحكت ومسحت دموعها : ايوه انت مبتفهمش 

كريم: مقبوله منك ياعم وغمزلها اي بقي

نور بحرج: احم اي في اي

كريم: موفقه عايز اخد خطوه رسمي 

نور: لامش موافقه وابعد بقي خليني انزل 

كريم شدها وقعدها تاني






نور: كريم مينفعش تلمسني

كريم: اسف معلش  

نور: انا نازله 

كريم نزل معاها

سماح وساره قاعدين عند هدي 

نور دخلت وكريم دخل وراها 

كريم: بصي بقي ياست الكل انا عايز اتجوز بنتك

نور: وانا قولتلك اني مش موافقه

كريم بيرقص حواجبه بيها

كريم: هتوافقي يا بطه 

نور: اعااا بقي طب مش موافقه ها

كريم: ههههه بس يا طفله 

نور: متقولش طفلة 

كريم: لا طفله 

هدي: بس انت وهي اي شغل الاطفال ده 

سماح: وبعدين انت اهبل في حد يتقدم لحد كده عايز اتجوز بنتك يابن الهبله 

كريم: هرش في قفاه

كريم: احم صح خلاص بكره علي الساعه 5هنيجي نتقدم رسمي 

هدي: تنورنا ياوحبيبي

كريم: تسلمي يا حماتي هههه

نور: انا داخله جوه يا مامااا

الكل ضحك عليهم

ساره دخلت وراها

ساره: احم نوري

نور: تعالي هنا بقي انتي تقوليلي نايمه وانتي متفقه مع اخوكي

ساره: بس اي رايك في المفاجأة دي 

نور: لو قولتلك اني مش عارفه اوصف فرحتي هتصدقيني 

ساره حضنتها: مبروك ياروحي بجد فرحت اوووي

نور: وانا انا كنت مبلمه ومش نصدقه حاجه هههه

ساره: يلا الاتنين اهبل من بعض مجمع الا موفق ههههه 

نور: اتلمي يا بارده 

ساره: هتلبسي اي بكره 

نور: مش عارفه انا عندي حاجات كتير بس عايزه البس حاجه مميزه كده فهماني

ساره: تيجي نروح المول بكره الصبح ونجيب اجمل فستان لاجمل عروسه

نور: هو انا بحبك من شويه خدي بوسه

ساره: تعالي نشغل اغاني 

نور: اوووو ونرقص ههههه 

ساره: استني هشغل  

تاني يوم 

يتبع.. 

عذاب الحب 💔

 Habiba ahmed 🖤

                         الفصل العاشر من هنا 

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×